HEJ!
Idag har jag varit i skolan, kort dag, nice!
Imorgon ska jag antagligen va med Linnea! JIPPIE! :'D

Idag har det varit fint väder, så jag har väl varit ute också! Spelat kubb med Madeleine!

Oooh! Jag va inne på nån blogg och då hade hon lagt ut några slags ''pyjamasar'' vad man nu ska kalla det och jag gick in på sidan där dom fanns och fick syn på den här!


Jag är nu helt kär!! ♥ ↑

Som ni kanske vet eller inte vet så ÄLSKAR jag kor!


Här har ni sidan:
http://www.cosypajamas.com/adult-onesies-polyester-mesh-onesies-pink-cow-onesie-animal-adult-onesie-adult-onesie-p-381.html

När ni klickar på länken kommer ni till den pyjamasen som jag lagt upp!
Men det finns en massa fler och kolla på ! ^^


Vi hörs nog imorgon!
HEJDÅ!

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Emilia

Vet att jag är efter men det är en kigurumi! ;)

2012-06-07 @ 20:15:06

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0