Ännu en varm dag!

Hej på er! (:

Idag är det varmt ute som det har varit hela veckan! Det gillas stooooort! Jaa.. Och jag är hemmas hos mamma också! Det gillas det med! ♥
Jag har ju åkt en massa furhjuling med lillasyster och lillebror! Det är urkul det! Tror inte man kan åka länge till heller, den får nog snart bensinstopp x) Men jaja, mer åkning blir det nog ska ni se! (;

Bara för att jag vill göra ett lite längre inlägg än vad jag brukar kan jag ju säga att Johanna sov här inatt! Det var jättekul, vi var ute. För det var ungefär 28-29 grader inne i köket så man höll på och smälta!
Det var allt för mig nu! Vi får höras senare gott folk!

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0