Lite små-kul skoldag! (;

Men tjena!

Idag har jag varit i skolan.
Har jag gjort nått speciellt där?
Svar: Ja!

Vi ska nämligen göra en liten film på bilden!
Och då skulle det va såhär att en i min klass skulle cykla och då skulle det vara 2 andra som skulle springa efter henne och sen butta henne och ''mobba'' henne! Och då gör dom det och sen så kommer den här personen på cyklen till sjukhus och så fortsätter det..
Det är vad som härder i vår film!

Fast då blev den som skulle spela ''huvudpersonen'' sjuk och åkte hem.. Och då fick jag vara den som skulle bli ''mobbad'' och jaa.. Jag hade då ingen cykel så det fick bli att jag va ute på en promenad och så kommer dom här 2 tjejerna och buttar ner mig och eftersom det är vår och det har börjat töa så är det ju blött i gräset och sånt! Och då tänkte vi ju att det var mjukare att ramla i gräset för mig så jag gjorde det och resultatet blev att jag blev BLÖT! xD Och det vill jag INTE göra om. Det var inte så nice! (; Fast det var ganska så kul ändå!

Och imorgon är det min födelsedag!
Blir 14 ^^
Läängtar! :'D


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0