Long Time Ago !

OOOOOOOOOHHHHHHH SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT !! O.O

Var en vecka sen jag bloggade ! Inte bra, men har varit upptagen med skolan och tagit kort med storebrors Systemkamera ! ^^ Ni kommer få bilder senare.. Nån gång!

Jaa... vad har jag gjort då, i helgen var det ju mârten, skit kul var det.. Och i Måndags var man med Johanna och igår gjorde man ju inget speciellt... Idag var det skoljoggen också, men jag gick och så red jag på Johannas rygg ! xDxD Är en liten fuskis, vet det ;D Idag måste man träna på Franska Glosorna också! Kanske göra lite MATTE till och med !!

Aaaa... Nu vet ni i alla fall att jag lever och inte är död...

HejDå !<3



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0