Liten Mögg ! ;P

Hejsan, jag sitter nu på Malins vardagsrums golv. Ska sova här inatt, men vet inte riktigt Linnea om vi kan göra nått imorgon, beror ju på när Mattias åker hem!
Japp, idag har man ju varit på Bilmässa men det heter egentligen motormässa fick jag reda på xD Sen när jag var färdig där så var jag på Bergvik sen så åkte vi hem till Malin. Här hos Malin har jag gjort 2-4 pärlplattor :> Det är jätte kuul och göra pärlplattor bara så ni vet ! Och om ni gör pärlplattor och ni inte vet vad ni ska göra så kan ni gå in på den här bloggen : http://parlplattor.blogg.se vet inte vems blogg det är och det senatse inlägger hon/han lade in var 2008 men det finns en del pärlplattor där och jag fick ett tips ;D Jag gjorde ett kassettspelare vad det nu heter..?

Men jaja, det var allt för mig. Ni får ha en trevlig kväll ! ^^


BajBaj !<3


Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Esmée

Jag menade smilisar xD

2011-05-07 @ 23:02:35
URL: http://nyskoga.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0