Spy Sjukan er en pest för min lilla HEST !!

Hejsan ! Idag så gick man upp vid 12 ^^ Och jag sitter fortfarande i pyjamas xD That's Niice bitches... Men måste vel snart setta på mig kleder !! Heheheheheheh, det er kul å skriv såher med e istellet för ä ! Testa vet jakk.

Och nu har Madeleine fått spysjukan så jag vill inte hem till pappa, men jag måste ju det eftersom mamma jobbar ikväll och då kan jag ju inte stanna här ! :/ Måste i så fall gå till bussen imorgon, och det blir lite vel långt !!
Men jaja, man får hoppas att man inte får det då ! :[ Om jag får det blir jag galen...

Men aja, Heeeejdåååå ;D <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Caroline

sv: haha, varsegod ^^ :P

2011-03-13 @ 15:07:49
URL: http://czheng.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0