Skratt i fulla muggar ;D

Hejsan ! Idag har jag skrattat mycket ^^ Sen jag har planerat lite skojs, ska även göra en liten hemlig sak imorgon ! ;P hehe ^^ Och ni får inte veta vad deet är !!

Jaja... Jag är faktiskt rätt så trött så det bli sängen för mig snart ! Och jag har inte mycket att skriva om, ska be pappa förhöra mig på Franskan sen, det blir sista gången för ikväll som jag repeterar den !
Men det här blev ett tråkigt inlägg... Men veet ni en sak ? Min grupp på Svenskan har helt klart den bästa Sagan som vi ska spela upp för klassen sen ! Heelt klaart bääst ! ;P

Jaja ! Vi hörs imorgon när jag kommer hem !<33
''Vacker bild på mig'' xD

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Det verkar som att du trivs i din klass och att ni har roligt tillsammans :) Det är roligt att höra!

2011-03-30 @ 22:49:31
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0