Pyjamas ! ;D

Heej ! Jag sitter fortfarande i pyjamas ^,^ Men jag har inte orkat sätta på mig kläder !
Idag så gick man upp vid 10 ! Lite senare än vad jag gick upp igår ! Då gick jag upp vid halv 9 eller nått !! ;S Så nu ska jag sova länge dom här dagarna innan Måndag D: Sportlovet har gått föör snabbt !! :( Det kan väl vara 1 vecka till ? Snälla... Eller 1 månad xD Men sen när Sportlovet är slut är det väl bara att längta tills man fyller år ! För på Måndag är det bara 1 vecka kvaar :D Så idag är det bara 10 dagar kvar tills jag fyller år :D <3 Ni kanske vill veta vad jag önskar mig ?? :o
Om ni vill veta det så ska ni få en lista på det sen... Det är inte så mycket men orkar inte göra det nu ! Men jag längtar i alla fall jätte mycket... När fyller ni år ? :) Ni behöver såklart inte säga om ni inte vill :P
Men nu ska jag ta och dra på mig kläder ! Kan ju inte sitta i pyjamas hela dagen ;)
Heejdååå ! Hörs senare... ;)








Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0