Presents ! :} <33

Hejsan ! Nu har man tagit kort då ;D Men har inte spelat Piano ! xD Jaja, här får ni se dom !
<-- Halsbandet jag fick av Mats & Jennifer ! :}<33


Älskar halsbandet ! :]<33

<-- Jeansen från Ellos :}<3 Jätte fina !<33



Och till sist !

<-- Mina underbara skoor ! ;D<33



Vad tycks om alla saker ? :]

Jag är i alla fall jättenöjd !! Ändå om det var lite saker, men äsch ! Är supernöööjd :}
Okejokej ! Sluta tjata, ni får fler bilder på halsbandet då ^^



Och jag avslutar detta inlägg med en liten craazy bild ! ;D



ByyeByye ;D<33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

OJ vilka fina jeans! Och skorna såg väldigt fina ut också! :) Va kul att du blev nöjd med halsbandet (Jag var också med och valde ut det, teeeheee) :D

2011-03-19 @ 23:27:03
URL: http://mahlyn.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: Tack :)

2011-03-20 @ 08:00:16
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0