Present :)

hejsan ! Vet ni en sak ? Förra året så fick Linnea en Skördetröska i födelsedgaspresent av mig ! xD Och hon ska nu göra ett inlägg om den ! Så gå in på Linnea blogg -----> http://nnnneas.blogg.se/ ^^ Ni måste ju checka det ;P
Sen så sa Linnea att hon ska ge  mig en födelsedags present nån dag men då sa jag att jag inte har gett henne nån, så jag tänker köpa en ^^ Det var ju bara ''några dagar'' sen hon fyllde år (2 Månader sen) Hehe ;] Men jag måste ge henne 1 ifall hon ger mig en, annars känns det elakt ;O

Jaja ! Just nu sitter man och dricker Kaffe och är inne på Facebook :} Gör inget speciellt där, men jaja... Nu ska jag kollar blogger sen ska jag spela ett tråkigt spel ! Heejdååå, hörs senare ;P

<-- MUUMS För Loka ;D

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0