Mitt 396:e inlägg ;D<3

Hejsan ! Nu har man ätit mat eller det var väl för en 1 timme sen ungefär ^^ Och det var väl mumsigt ! Vet ni en sak ? När jag har lagt ut det här inlägget så har jag 396 inlägg må min lilla blugg :} <33 Och det är så kul !! Och man har ju läsare också som läser denna blogg, eller så läser ni inte ett enda inlägg utan bara bläddrar förbi ! xD Jag har ingen aning, men ni får göra som ni vill för jag bloggar för att det är hur kul som helst ! [:

Men jaja... Jag har i alla fall ont i benet eller ovanför låret, vet inte riktigt vad det heter där ! Och jag har ont där för att när jag skulle springa så sträckte jag mig eller nått ! xD Så jag började svära lite tyst för mig själv där ! Men ingen hörde mig, tror jag inte ? :o Vet inte (x

Heejdååå ;D <333

Hörs senare <3




Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Claudia

Vad gör du då? =)<3

2011-03-09 @ 16:22:28
URL: http://bbaasstta.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0