Inget Bloggande ! ;O

Hejsan ! Förlåt att jag inte har bloggat idag, men jag har ju varit i skolan, sen blev det dans kom hem vid kvart i 6 nått sånt ! Sen la jag mig i soffan kollade på TV va alldeles trött, sen åt jag mat ! La mig i soffan igen och somnade.. Ville även sova lite för jag hade lite ont i huvudet, men nuhar jag inte det ;D

Vad som händer imorgon är ju att det är skola ! Vi har MA-Prov ;S Men äsch, så farligt är det ju inte ! NO-Prov är värre !! För då måste man komma ihåg mer ! xD Men nu ska jag inte va tråkig och sitta och skriva om Prov här !
Jag gjorde klart min MA-Läxa för några minuter sen :] Det gick snabbt och göra den ^^ Och nu väntar jag bara på att Marcus & Madeleine ska vaar klara på toan för jag vill duscha !

Men jaja, ni får ha det så bra så hörs vi senare eller imorgon !
Heejdåå ;D<33



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0