Hemma Från Första Skoldagen !

Hejsan ! Nu är man hemma från första skoldagen och vi har ju varit till badhuset idag ! >.- Och jag kom 10 minuter försent till Svenskan xD Men läraren blev inte arg på oss ! Och pojkarna var ju där vid 10 i när vi började och dom klagade på oss varför inte vi också var där 10 i ! Heheh :P Men det är ju så att flickor har lite längre hår och en del fönar håret ! Som mig ! Det tar minst 20 minuter för mig och duscha sen tar det väl 10 minuter till och bli färdig ! Och då har vi sammanlagt 30 min (en halvtimme) Men jaja... Det var i alla fall jätte jobbigt och va i badhuset ! Det var så många som badade och det var en massa vågor så man fick vatten i munnen hela tiden ! -.-

Förresten ! Ni vet Daim glassen ! Det är nu en ny smak, Päron åt den förut ! Den va goood :} Men heeejdåå ! Hörs senare ! {: <3333




Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: josefin

sv: Tycker jag med :)

2011-03-07 @ 18:08:04
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0