Dansa, Dansa, Dansa [:

Hellu alla glada,söta & roliga läsare jag har ^^ Jag sitter och funderar på om jag ska ta med mig ryggsäcken imorgon... För jag har ju inget speciellt imorgon. Det enda jag behöver ha med är min Franska Bok och det är inte så mycket att bära ;} Men äsch, det får vi se hur jag gör ! Vet ni en sak ? Pappa sitter och kollar på nått Norskt program xD Det är bara att slå på 2:an så får ni väl kika på det, dom fiskar... Det är faktiskt kul och fiska ! Och jag är helt klart proffs på det, eller intee {; Ni är säkert bättre ^,^
Men nu slutar vi prata fiske !! Vet ni en sak ? Jag vill ha Påsklov och veckan innan Påsklovet så är det Danspalatset tror jag ! Jag är inte helt säker... Men man får väl fråga nån vetande människa i skolan nån gång ! Eller så märks det väl när det är xD Neej! Nu tittar pappa inte på det där Norska programet längre, nu ser han på : Ballar Av Stål ! [x Men äsch nu ska jag sluta prata om alla dessa TV-program !!
Imorgon så är det DANS. Så man kommer hem vid halv 6 kanske ? Nån gång där i alla fall, och Linnea's mamma är ju så snäll så hon kan skjutsa hem imorgon efter dansen, och nästa vecka är det väl pappas tur {;
Men nu har jag inget mer och skriva om ! Heeejdååå ;D <333333
P.s Jag vill ta kort, men har inget och ta kort på ! xD
<-- Min och Johannas fötter x]

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0