HejsanHejsan!!!!!

Jag har ju inte bloggat på 2 dagar.. Eller jaa... inte riktigt 2 hela dagar men nästan xD Men jag har ju inte kunnat blogga för det har varit åska och då kan man inte ha datorn i ifall det skulle slå ner, förresten gillar ni åska ? JAG GILLAR ÅSKA :D Det är såååå mysigt tycker jag.. Och om man inte har nått att göra undertiden så kan man t.ex Måla,Spela Kort eller nått annat kuul ! Du kan även göra ett varv runt huset om du har spring i bena, ska säga en sak! Det är faktiskt riktigt kuul och springa runt huset när det spöregnar ute xD FÖr man blir blöt på 0 och ingenting!

Imorgon ska man till Valberget och spela Brännboll, slutar 13.00 och damn va gött ;) Och jag vill ha SOMMARLOOV NU! Orkar inte med skolan -.- OCh det finns ju vissa orsaker......
Sen vid 4 (16.00) så ska man till Kyrkan och sjunga på 9:ans avslutning ;D Jag ska då inte sjunga solo fast jag ska sjunga med kören ;D Och det ska väl bli kuuuuul.

Och på Fredag är det ju avslutning för alla som andra och då ska man väl göra random saker... Vi ska vara i aulan för vi får inte va i Kyrkan -.- Dåligt om ni frågar mig! Och jag ska då sjunga med kören och även dansa.. Sen ska jag ju spela Piano också :> SKA ALLT BLI KUUUUUL DET HÄR !


Dagens Citat :

- Va vacker jag är !
- Neej ! Du har aldrig varit vacker! x)
PLEASE TELL ME WHAT I HAVE DONE TO YOU !
WHAT HAVE I DONE WRONG?

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0