Tidig Dag :D

Good Morgon ! Idag så gick jag upp ungefär 20 över 9 men om jag ska va exakt så var klockan faktiskt 09.22 alltså 2 minuter över 20 över. Idag så ska man väl ha Julgransplundring här hos Mamma ^.^ Det ska blir kul, men jag ska snart äta Frukost men måste väna tills Smöret blir mjukt... För annars kan jag inte smöra på mina smörgåsar ;) Efter man har ätit frukost blir det väl att sätta på sig kläder ! Sen blir det väl att sitta vid datorn lite mer.

Sen jag har kommit har jag varit inne på Blogger,Bilddagboken & Facebook :) Men jag har nu inte mer att skriva om så jag säger Heejdåå :D Och vi hörs senare ! <3333


Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Rebecca10

Tackar! :D Din är inte så dålig heller. Riktigt snygg faktiskt. =)

2011-01-05 @ 13:38:14
URL: http://rebeccatio.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0