Sweet And Wonderful Dreams...<3

Det rä vad jag tänker göra snart ! ;) Alltså soova :D Det är gött och sova :P Sen kan man drömma så underbara drömmar ibland ;) Kanske om vissa personer... Hehe xD Nejdå, det är ingen viss person jag skulle vilja ''drömma om'' eller är det det ? ;o Vet inte riktigt... Hehe ! Men nu ska jag i alla fall stänga av Martin's dator och sen ska jag sätta på mig pyjamas, ta på 2 lypsyler + Idomin salva.
Måste ha Idomin eftersom jag är så torr... Sen ska man väl ha handkräm :) När jag väl ligger i sängen kanske jag sätter in hörlurarna i örona och lyssnar. Men då måste jag försöka ochn inte somna med dom i för det är ju inte bra att sova med Musik på ! Jag har då ingen aning om varför det inte är bra, men jaajaa.... Nu ska jag sluta babbla ;)

Heejdååå & Gooonatt :D


P.s Om ni undrar vart jag fick hjärtat ifrån och den görna texten så kopierade jag ifrån min Bilddagbok ;) Eftersom hjärtat var grönt så blir Texten grön och stoor ;D Hoppas ni Förstod !

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0