Skoola... -.- Läxor.... -.-

Hällu :) Nu är man hemma från skolan ! Eller jag har varit hemma ett tag nu ^^ Just nu sitter jag vid datorn och har inte så mycket att göra... Ska väl försöka träna på Engelsk läxan sen och träna Piano... Men det är inte sääkert att jag orkar ! :S Kanske gör det ikväll ;| Menmen det får vi se. Idag är det ju Onsdag också och det finns inget bra och se på tv:n ! Men jag kanske sätter mig och kollar på Fuskbyggarna ? Äsch, det får vi också se om jag gör !
Men idag så hade vi ju MA.Prov och det var faktiskt ganska lätt :) Men jag känner på mig att jag inte kommer ha alla rätt ;s Men det får man hoppas :) Nej ! Nu ska jag gå och plocka ur Diskmaskinen :)
Heeejdåååå :D <33
Hörs Senare ;)




Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0