Mätt ! Och 298 Inlägg Med Det Här.

Det är vad jag är :)
Och nu när detta inlägg kommit ut så har jag 298 inlägg på min lilla blogg ! Bara 2 Inlägg till 300 :O Men det är väl inte så märkvärdigt ! ;) Men vill ni veta en sak ? Jag fick Pizza till mat ! Hawaii. Mums, men jag tog bort ananasen och då blev det som Vezuvio. Hehehehöhöhö :P Och till det drack man Sprite visste ni att det är min favoritdricka ! Jag älskar verkligen det. Skulle kunna dricka upp 1,5 liters Sprite heelt sjäälv <33333 Till och med en 2 liters kanske ? Visst ni får HATA Sprite om ni vill ! Bara jag får älska det så är jag nöjd :)

Men jaja :) Nu släpper vi det och pratar om nått annat ! Vi ska se på film senare, nån Alien film som mamma köpte igår. Vi får se om den är bra ;) Vet ni en sak ? Nästa inlägg jag lägger in eller näst nästa. Det ska vara ett Musik inlägg :D Det kanske till och med blir 2 inlägg med Musik. Det blir väl Trevligt. Eller ? ;o Men jaja :D Nu ska jag inte göra så ni blir alldeles för trötta :D <33 Heejdååå ;)<333


 <-- Gammal Biild ?
Jaaa !!


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0