Lennajaj :D

Inatt så har man sovit över hos Linnea :D Och vi somnade väl vid 2 eller jag somnade vid 2, hon var så tråkig så jag somnade när hon kollade i skolkatalogen ! Nejdå, Linnea är aldrig tråkigt ^^ Men jag var bara väldigt trött :/ Men annars så skulle vi ha varit vaken hela natten ;) Eller inte....
Just nu sitter jag uppe hos mamma och jag är här för att vi ska äta mat här :D MUMS ! Sen så ska man väl åka hem här ifrån nån gång också men sen så ska pappa kanske åka hit upp igen och då ska jag kanske också med !
Imorgon så ska man kanske åka skridskor med Linnea men det blir nog antagligen så. Och vi ska väl åka vid 4:a tiden ;) Och vi ska ha kul som vanligt !
Men vet ni en sak ?? :O Igår så missade Jag, Linnea & Lovisa bussen ! xD haha xD Och Linnea ska såhär : va fail det skulle va om man missade bussen på en Fredag.
Och vi gjorde såklart det... haha ;D Läs lite mer om det på Linnea's blogg...
Men nu har jag inte mer och skriva så jag säger Heejdåå ;D Och vi hörs senare

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0