Kort... Men ingen kamerasladd _-_

Förut så var man ute och tog kort ! Men ni kan inte få se bilderna för jag har inte med Kamerasladden till mamma... Så det blir ju inte så lätt ;[ Men i förrgår när jag skulle komma hit så tänkte jag på att jag skulle ta med Kameran och Sladden men så glömsk som jag är så blev inte Kamerasladden med ! Men det är inte något och sörja om. Ni får se bilderna när jag kommer hem till pappa !

Vad ska man skriva då ? Ni vet ju vad jag skulle få till mat idag ! Det var ju Grillkorv, Klyftpotatis och nu ska mamma göra Mos också ! :D Det gillas MYCKET för mamma gör så himla god mos, om jag kunde skicka den till er via bloggen så skulle jag mer än gärna göra det och direkt ni har smakat den så hade ni velat ha mer och mer och mer och mer ! Men jag tror ni förstår nu ! ;)
Och jag tycker mamma ska bli färdig med maten snart för jag börjar bli hungrig :P

Men nu ska jag inte skriva mer för nu börjar det hacka jätte mycket ! Och då kanske Internetet stängs av eller nått och allt jag skrivit försvinner ! Om det gör det så blir jag GALEN !! Hihihihiii ^^) Heeejdåååå :D <3333



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0