Ingen Uppdaterings Dag !

Heej :D Idag så har jag sovit till 12. Och då åt jag frukost... Sen vid halv 2 så åkte man hem till pappa. Direkt man kom hem så spelade man ett nytt spel som är jätte kuul :D <333 Man ska bygga med klossar, men jag orkar inte förklara ! Jahapp... Nu är det slut på ullovet för skolan börjar ju imorgon... Första lektionen är Matte !! -.-'' Det kommer jag aldrig orka med... Det är jätte jobbigt och sitta vid 08.20 och försöka tänka... Man är trött och massa sånt ! Men jag gillar Tisdagar faktiskt ! För då har man Bild,Musik & Svenska ;)<33 Onsdagar gillas också för då har man 1 timmes rast och man slutar tidigt. Fredagar är också ganska gooa för då slutar man tidigt och har mer än 1 timmes rast :) Fast det är jobbiga lektioner då också ! Men nu ska vi inte prata med skola !

Den 15:e alltså helgen som är till veckan så ska jag sova hos Linnea ! :D För hon blir ensam och hon vill väl ha ett professionellt sällskap ;D <33 Och det får man ju från miig ! Neejdåå, skojade bara :) Och nästa vecka så börjar Solsidan och det är ett roligt TV-Program. Men nu har jag inte mer att skriva, Heejdåå :D <333

P.s Har inga bilder inlagda på datorn. Ni kan får bilder imorgon

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0