I Don't Know Why I Love You...

Hällu :) Idag så har man varit i skolan ! Och första lektionen var då Bild och det var väl kuul :D Blev färdigt med mitt Bokmärke idag, och det enda jag blev nöjd med var mitt M som jag gjorde... Hahaa annars blev den väl inte så fin ! Men jag har aldrig sagt att jag är bra på att måla :) Jag har faktiskt bara målat en enda sak som jag blivit väldigt nöjd med och den lilla bilden hänger på min vägg brevid min säng ! Men jag har ingen bild på den !
Imorgon så ska man kanske vara med Kompis ! Vet inte riktigt... Jag kan i alla fall inte vara med Linnea för hon ska träna ;) Inför en sak ! :( Men jaja... Inget att var ledsen för ! Om jag inte får nån att va med imorgon så kan jag vara med Pianot. Japp Japp så får det nog bli i så fall.
Men vet ni en saak ? Imorgon ska vi ha MATTE PROV I GEOMETRI och jag vill inte ha det :S Men en sak är ju bra ! VI slutar halv 2 imorgon, men Onsdagar finns det inte en enda bra lektion på eller jo Svenska är kul men annars så har man bara NO,MA & SO :[ Menmen... Nu ska jag säga Heejdåå och ni ska få bilder som jag tagit idag och dom som är från i förre går !
Byyye Byeee ;D
Rubriken hör inte till Texten xD



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0