Hemmagjord Pizza :D <333

Hällu igeen ;) Jaa, nu sitter jag vid datorn :) Och har inget annat att göra :) Vill bara att pappa ska börja laga mat och att den ska bli färdig :D För det kommer bli en vääldigt god mat idag.. Vi ska få Hemmagjord Pizza :D *Dregel*

Hehe :D Och mums vad gott det är ! Myycket godare än när man köper från Pizzeria.
Idag så kommer min största storebror hem, tror han skulle komma hem idag ?? ;o vet inte riktigt ^^ Hehe :P Men vet ni en sak ? Imorgon tror jag att jag ska fråga Linnea om vi kan göra nått...

Kan vi det Linnea ? ;)


Hehe :D Hon kan ju svara på det om hon läse min blogg ! Men det är ju inte sääkert att hon gör :) Men jag läser hennes i alla fall :D

Hejsan Hoppsan :)

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

MEN KOM OCH SOV HOS MIG INATT 'v'

2011-01-22 @ 14:06:09
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0