Hemma ! HEEEEEEEELG :D <3 *Hjärtan i ögona*

Japp ! Jag får nu hjärtan i ögona för det är heeelg :P <333333 Och det gillas ju hur mycket soom helst ;)

Vet ni en saaak ? Jag vill baka ! Jag vill ha Kladdkaka och Chokladbollar ! Det skulle va JÄTTEGOTT Kladdkake muffins skulle också va gott men man har ju mammas chokladmuffins <3.<3  ! Den här Smileysen : <3.<3 som jag kom på nyss det är en gubbe med hjärtan i ögona, baar så ni vet. Neeh :) Jag tror jag ska ringa till pappa och fråga omjag får tillstånd till att baka ! Om jag inte får det så ringer jag till en kompis och frågar om vi kan göra nått imorgon, men om jag får baka så gör jag det efter !

Kanske får med mig Madeleine ?

Heejdåå



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0