Da Först Däy Is Döne !

Japp det är den ;)

Och ni tycker jag borde vara trött... Men det är jag inte ! Bara lite, men jaja ;) Vill ni veta en dryg sak ? Idag så hade vi gympa och jag trodde det var skridskor så jag tog med mina skridskor till ksolan och då visade det sig att det  inte var skridskor utan vi skulle vara inne ! -.- Så jag hade då tagit med mig skridskorna helt i onödan ! Och jag fick nästan inte in ryggsäcken i skåpet ! Om jag inte hade fått det så vet jag inte vad jag skulle gjort ! O.o Men nu ska vi sluta prata negativa saker.

Vet ni en sak ? Jag längtar till vecka 9 ! För då är det Sportlov jag hoppas då att dagarna på den veckan kommer gå sakta :) <333 Sen är det väl Påsklov vid vecka 18 nån gång där ! Sen så är det Danspalatset nån gång också och det längtar jag jätte mycket till ! För det verkar så himla kuul :D <33

Imorgon:
Så ska man till skolan som vanligt då ! Och då är det Tisdag ! Det är en bra dag förutom NO:n då ! Och att man slutar 4:a är och Tumme ner. Men vi har dans och det är ju kul :) Men det är ingen kör så det är också tråkigt !
Men jaja :P Kören börjar väl om 3 veckor så man får hoppas att dom 3 veckorna går snabbt... Eller ja... Hon som har kören sa det i alla fall.

Men nu har jag inge mer att skriva om så jag säger Heejdååå :D <33

Jag har inte lagt ut bilderna än så ni får dom senare ! Nu ska jag se på Skolfilm !


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0