1:a Januari 2011

Heej :D Idag är det ju 1:a Januari 2011 !! :) Och jaa... Igår hade man ett Trevligt nyår också ! Det firades med familjen och Linnea :D <33 Jag och Linnea spelade TV-spel (Wii) Sen så har vi spelat sällskapsspel ! Vi somnade väl vid 3 nån gång där och vaknade runt halv 1 !

Nu på kvällen har man sett på Familjefilmer, när vi var små då... Jag var även 3 år och 4 ! ;) Tyckte jag såg ut som en Tandlös gammal kärring... Men det kanske inte ni skulle tycka om ni såg dom ? Jag vet inte...
Men jaa.... Nu är det bara 9 Dagar kvar till skolan börjar och det ger vi en *Tumme Ner* Men ändå en *Tumme Upp* Heheh ;D Linnea fyller också år om en vecka ^^ Hon blir 13 år... Trevligt Trevligt !

Men vet ni en sak ? Linnea sov ju hos mig, mend et kanske ni kunde lista ut när jag skrev att vi la oss vid 3 och gick upp vid halv 1 ? Men jag har inte mer att skriva nu, så Heeejdåååå :D <3333

<-- Haha skillnad på min lugg !

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0