Weow ! Lättare än jag trodde :o

Hej :D Nu är jag hemma från skolan, eler det var väl ett par minuter sen ! Men idag så fick vi sluta Kvart Över 1 :D Och det var ju riktigt Nice eftersom vi fick sluta en kvart tidigare ! Men vi fick sluta när alla var klara med SO-Provet och vet ni en sak ? Provet kändes rent lätt ! :D Och jag vill att hon ska rätta så vi får se dom på Fredag ! Vill veta om jag fått alla rätt eller jag kanske inte klara det !

Men woow va glad jag skulle bli om jag fick alla rätt... kunde faktiskt allt ändå om jag bara har tränat 2 dagar xD Eller ! Vet ju inte än om jag kunde allt men det känns så ! :)<3333

Men nu slutar vi och prata om skolan !
Just nu sitter man här vid datorn och lyssnar på musik, sen så är man inne på Facebook också ! Senare ska man kanske gå ut och ta lite kort ? Äta mat ^^ Se på TV:n, och jag ska också duscha ikväll :) Men finns et nått bra på TV:n ikväll ? Hoppas det ;)

Kanske ska kolla på Glee ? x]
Men Heejdååå ;D Hörs senare


Ha det gott mina Colaburkar ;]

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0