Min Favorit Film ^^

Heej ! Nu sitter man här vid datorn ! Är jätte hes :S Har 37 i temp och det är ju inte mycket :) Och jag måste ju bli frisk innan helgen ! För jag vill ju inte åka till Karlstad och va sjuk !! Så man får ta och bli frisk ! Jag har även lite huvudvärk + lite yrsel ! Sen hostar jag också :/
Men nu ska vi inte prata om det ! Utan jag ska skriva om min Favorit Film ! Malin ville att jag skulle skriva om det så hon skulle få nått och läsa :D

Top Secret

Top Secret är en bra och väldigt sjuk film ! Det finns så mycket att förklara om filmen men jag kan ju säga några namn på dom dom är med ! En stor och stark men som är svart han heter ''Chocolate Mousse'' en annan heter ''Deja vu'' och dom andra kommer jag inte ihåg ;o Men det är en film jag kan rekomendera för er !

Det blev inte så långt men jag är så slö och orkar inte ! :S Men hoppas du får lite i alla fall och läsa :)
Naej ! Nu ska jag göra nått annat menlöst ! Heejdååå ;D Kommer säkert mer inlägg :D <3

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0