Mälödifästivälen tvötösenälvö

Nu har man sett på Meodifestivalen :) Och jaa... Vad ska man säga om det ? Det fanns ingen bra förutom det bandet som hette The Playtones ! Resten var bara skiiiit !! Speciellt Eric Saade ! Men jag har ändå aldrig gilalt honom så varför skulle jag göra det nu ?
Men The Playtones låt hette då The King och dom var helt klart KING !!!!! Och dom kom till och med vidare till Finalen !! Och man kan ju hoppas att dom representerar Svergie på Eurovision :) Men dom som är i finalen som jag kommer ihåg är Danny (DÅÅÅÅLIG) Eric Saade (LIKA DÅÅÅÅLIG) och Playtones (DA KIIIINGS) Så man får hoppas hoppas och hoppas !!
Men dte blir väl att se på det nästa vecka också och då sitter man i Karlstad och ser det ;) Och man får väl hoppas att det finns nån mer som kommer vidare till Finalen dåå ! MEN INGEN KAN SLÅÅ DA PLAYTONES men nu har jag inget mer att tillägga om Melodifestivalen ;D
Ni kan ju läsa mer om Melodifestivalen på MalinRonjas blogger !
Men det var allt för mig ! Så jag säger Tjolahopp

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0