Kompiis :D

Heej :D Idag så har man varit i skolan och man hade inställd Svenska ! :D <33 Och vi skulle ha haft 2 timmars lunch eller rast om vi inte hade haft SO vid halv 12 ! -.- Menmen ! När vi hade slutat så skulle jag sitta där och väna tills 2 ungefär för då skulle jag och Johanna gå till pappas jobb ;) Och det var faktiskt jättekul :D Vi sprang runt med 2 pojkar i min klass och vi kasta lypsyler och tröjor sprang vi bort med !
Sen så när jag gick och höll i min mobil så blev jag jagad för att en av dom skulle se på min mobil ! Det blev jätte varmt men det var hur kul som helst ! Och man har ju världens konstigaste klasskamrater också ! Men det är väl jag som ahr smittat dom ;) Men det är doom sääkert lyckliga över att jag gjort !! Hoppas det !
Men jag och Johanna har i alla fall suttit vid datorn, tagit kort (Ni får dom lite senare eller imorgon) sen har vi väl skrattat ! Vi har kollat lite på TV också och vi har även ätit mat x]
Men vet ni en saaak ? idag så avr inte Linnea i skolan för hon var sjuuk :( Så jag säger Kryyyyya Linnea :D <3333
Hoppas du kommer till skolan imorgon, men du har ju inte ens svarat på mitt SMS >.< !!

Heeejdååå !




Madeleine har gjort om bilden i Picnik

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0