Hemma Hela Veckan !

Tjaa ! Man var hemma från skolan idag också ! För imorse hostade jag jätte mycket ! Det kändes som att jag skulle spy så pappa sa att jag skulle stanna hemma så jag gjorde väl det... Så jag har varit hemma hela skolveckan, men idag så ska man till Karlstad och man ska stanna där till Måndag :D Så jag får börja packa ;D
Men vet ni en sak ? ;o Jag sov till halv 1 idag ! Men jag var jätte trött för jag har väl inte kunnat sova så bra inatt eftersom jag har hostat så mycket... Men nu slutar vi prata om hostanden !
Nu har Sportlovet börjat och det är väldigt sköönt :) Och jag bestämde mig nu att jag ska va med Linnea hur mycket som helst på Sportlovet :D Det måste jag skicka ett SMS till henne och säga !!!!!!!!
Men nu har jag inte mer och skriva ! Heejdååå ;D Hörs senare, kanske slänger in ett inlägg innan vi åker eller när jag är framme i Karlstad ;D
<-- Madeleine
<-- Madeleine & Ronja (Malins Kompis)

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Josefin

Sv: Haha kej ;)

2011-02-25 @ 14:47:33
URL: http://pocke.logg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0