Hästen som slurpar dricka xD

Heej :D Idag så var det ju Fotboll i skolan och min klass kom sist xD Hahahha... Dåliga vi är, nej då ! Jag bryr mig inte om vilken plats man kommer på :) Efter skolan blev det att följa med Linnea hem ! och vi har haft kul... Linnea har varit en häst som slurpar dricka xD Och sen så har vi pratat och skrattar ! Vi har även spelat Mario Party 5 ! Men det blev inte så länge som vi spelade eftersom jag skulle hem ! Och Linnea sa : Neeeeeeeeeeeeeej ! Men det säger hon alltid när jag är med henne och hon hör min mobil vibraera ;D Och självklart tycker jag att det är tråkigt också !
Men vet ni en sak ? Jag ska fråga pappa om jag får sova hos Linnea Söndag till Måndag eftersom jag ska kanske få låna ett rött linne av henne för det ska man ha på måndag eftersom det är Alla Hjärtans Dag :) Men man var inte tvungen och ha det utan man fick ha det om man ville och det skulle väl va lite kul sådär ;D
Heeejdååå ;D <3333





Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0