Facebook ;D

Heej :) Idag så har man varit i skolan... När man kom hem så satt jag väl vid datorn... Sen så har jag väl gjort Engelska läxan och ska göra Franska läxan sen :) Men jag vet inte ens om den är tills imorgon men det är ju bra och träna ! Och jag kan inte fråga Linnea för hon har heller ingen aning så det blir inte så lätt.
Just nu så gör jag ingenting eller jo, sitter faktiskt vid Facebook men det är väl inte så mycket att göra ? :o
men nu har jag inte mer och skriva ;D Heeejdååå :)<33333333





<-- Madeleine (Min lillasyster)

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Va bra att du sköter skolan! Nu blir jag en stolt storasyster! :D

2011-02-07 @ 20:08:28
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0