ChokladBollar & Saft = MUMS :D <3

Heeej ;) Vet ni en sak ? :D Idag så var jag inte med på en enda lektion ! Eller jo, var med på Mentorstiden om den nu räknas som en lekton sen så var jag med på Engelskan,Gympan och Svenskan ;) Det är inte så många lektioner !
Men vet ni varför jag inte va det ? Det var för att kören skulle sjunga i 6:ans korridor och 7:ans korridor och det tog 45 minuter, efter det så gick vi och åt ! Vi åt då till 5 i halv 1 ungefär. Men nu ska jag borsta färdigt mitt hår, sen ska jag sätta upp flätor... Efter det så ska jag peta öronen sen Borsta tänderna sen blir det ZzzzZZZ !
Heejdåå & Goonatt :D <3


P.s På Mentorstiden så fick hela min klass Chokladbollar och Saft ! Det var MUMS

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

Vi fick ochkså chokladbollar. Som viktor och Rasmus gjort och dom hade tagit i 10 skedar vaniljsocker ist för 3 xD

2011-02-15 @ 18:28:37
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0