VattenBallonger xD





Hejsan ! Nu har Lisa åkt hem och innan hon åkte hem så hade vi fyllt små vattenballonger och vi gick ut och skulle försöka spräcka dom ! Det var faktiskt svåårt ! Vi höll på med en blå ballong och till sist så orkade vi inte mer så vi klämde på den och snurra den och allting ^^ Det var kuul... Sen när jag kom in såspelade jag Piano, kan låten men ska spela mer sen eftersom man ska spela den snabbt, men jag är ju så dålig på att spela snabbt x] Men om jag tränar så klarar jag det ;P

Är det nått bra på TV:n ? Får kolla tv.nu, om det inte är nått bra på Tv så får jag väl kolla Disney Channel eller Boomerang ^^ Vid 12-1 inatt är det bra program på Boomerang, ska duscha också ! Man måste vara frääsch

Jaja, Hejdå ! Hörs sen <33333

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Ja du måste ju vara episkt fräsch! :O

2011-04-03 @ 19:59:49
URL: http://mahlyn.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad kul att du är med i Veckans blogg :) Meddelar dig senare när vinnaren är utsedd, Kram

2011-04-05 @ 15:42:44
URL: http://czheng.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0