Trött !!

Hejsan ! vet att jag iten bloggat på 2 dagar men jag har faktiskt ingen aning om varför jag inte gjort det ! Igår gjorde jag inte det för att jag var hos Linnea till halv 11 på kvällen ! xD Jag veet, det är sent... Men jaja, fick ju aldrig nån skjuts hem ^^
Idag så har man i alla fall varit i skolan och efter skolan blev det dans :} Jag var väääldigt trött efter dansen och är lika trött ännu, kanske lägger mig tidigare ikväll ?
Och vet ni en sak ? Imorgon är det DANSUPPVISNING vill inte xD För jag kan inte danserna, men man får väl kolla på kompisarna om man inte kan, så det blir att stanna var i Torsby imorgon, 'är ingen idé och åka hem när man slutar halv 2 och man ska samlas i Aulan 4 ! Not a big idea men ni får komma och kolla om ni har möjlighet ! Det börjar kl 7 (19.00) i Frykenskolans Aula ;P

Ni är mer än välkomna
Japp ! Idag var det ju inget House ;[ Det är Hockey istället >:[ Jaja, ska be pappa rätta 1-2 uppgifter i min MA-läxa !
Höörs <333




Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Jag tror att du kommer klara det finemang syrran! :)

2011-04-05 @ 23:28:08
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0