Kuul dag :D

Hejsan ! Idag så har det varit en kul dag i alla fall när vi slutade !!
För Linnea hade åkt hem och jag och Lovisa var kvar... Så vi sitter i uppehållsrummet med några i min klass, sen helt plötsligt säger en av dom att bussen är här och jag och Lovisa säger : Neej ! Du sköjer ! Men nej det gjorde han inte, så jag och Lovisa fick panik och skynda oss och öppna skåpen sen slängde vi igen skåpdörrarna och sprang ner för trappan med skorna i händer... Sen ställer jag mig där och hoppar för jag ser att bussdörrarna stänger sig och jag och Lovisa tänker : Det är ingen idé ! Vi missar bussen.... Hahaha xD Så vi gjorde då det !

Då ringde jag Mattias och fråga om han kunde hämta oss, men han ringde till sin kompis som hämtade oss, så Lovisa fick vara hos mig ett tag, och sen när Mattias skulle till pappas morbror så skulle Lovisa av och jag följde då med henne hem så jag har varit hemma hos henne ända tills klockan var 6 - halv 7 ;P Det var ju kuuul ! Har inte varit hos Lovisa på 1000 år så det var skojs och va där.

Men japp ! Imorgon ska man duscha och sånt ;D Ikväll ska man se på Talang, så jag säger hejdå nu och vi hörs senare ;P<33333



Galen Bild ! JAG VET ;D

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Kakan

sv:

tack ^^



(min blogg krånglar men kan du gå in och kolla om allt ser ur som det ska?)

2011-04-15 @ 22:21:59
URL: http://kakansfotoalbum.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0