500 INLÄGG ! VARNING !!!!!!!!! KONSTIGT INLÄGG :]

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !

Nu har jag 500 inlägg på min lilla blogg ;D Cooolt va ? jag tycker det är riktigt coolt eller hur ? Men om inte ni tycker det så behöver ni inte tycka det för ja, ni har säkert flera.. Men jaja... Vet ni en sak ? Jag har Påsklov, den är så Påskig hahahhah xP Och jag hoppas att Tiger,Nalle Puh,Nasse,Ior och dom andra från nalle Puh ska komma och hälsa på mig för det skulle va riktgit coolt ! Det är mycket coolar än att man har 500 inlägg på bloggen, skulle inte ni och vilja att dom kom och hälsade på er ?! Vet ni en sak ? Jag börjar bli törtt i armen av att sitta och skriva snabbt men orkar inte skriva sakta för det går så sakt då och ja, jag vill ju äta frukost snabbare så det är därför jag skriver snabbt, men det finns en massa människor som skriver såå mycket snabbare än mig ! Det visste ni inte, eller hur ? Men vem vet ? Jag kanske är snabbast i hela världen ? :O Dags för mellanrum !

Jag hoppas att det ska bli riktigt fint väder idag också ! För idag har jag lust och va ute mycket, kanske cykla upp och ner xD Det är kuul, jag vill ha mjukglass. Nån mer som vill ha det kan nån bjuda mig i så fall eller så kan man ju be nån annan x) Hehehehehehehe, jag är v'ldigt  flummig, hoppas att jag är flummigast i hela världen, jag tror jag är bäst i allt ! Bättre än alla, vad tror ni ? xD Nej, sämt är jag nog ? >:/ Hhhehehehehe, men bryr mig inte så mycket heller för jag håller inte på med några sporter, men Dans kanske räknas som sport, vet inte riktigt... Men jag fattar inte hur jag kan vara så konstig ? Det kanske  jag kan va bäst på i hela världen ;D Eller vad säger ni ? Hoppas ni håller med mig, Linnea kanske håller med mig eller så ligger jag och Linnea på samma nivå, ta inte illa upp Linnea om du läser det här om du orkar läsa det.. Men förresten den som läser det här är en riktig cooling ! Den som är en cooling är min Idol så då är alla i min familj mina idoler. Dags för mellanrum !

Vet ni en sak ? Jag tycker det är riktigt kul och skriva ett sånt här inlägg ^.^ För jag kan srkiva precis så mycket jag vill, och när jag har 600 inlägg så kommer det ett sånt här inlägg till, 700 kommer ett till 800 ett till 900 ett till 1000 det kanske blir JÄTTE KONSTIG OCH FLUMMIGT ?! vem vet det ? inte jag, jag kanske ska fråga en vetande människa. Nån som känner en ? Men alltså.. Det här med bilar, en del luktar det gott inuti. Och en del är sköna och sitta i, en del är kanske lätta att köra men jag kan ju inte veta det eftersom jag inte får köra biil ! Jag tycker man ska få ta körkort när man är 13 för då kan man ju köra till skolan istället för att åka buss xD Men då måste man också köpa sig egna bilar, eller så ska man få ta mopedkörkort när manb är 13 då kan man åka moped till skolan :] Det skulle också va najs, det är kul och åka moped, 4-hjuling är också kuul, skoter också, och att åka kärra är också kuuuuuuul ! Förstår ni det, och att åka bil på kvällen är jätte myysigt
Hehhehe, nej nu är det slut på det här flumminlägget hoppas ni får nått att läsa nu då ;D


Herrå ;D<33




Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Muskel<33 ^^D

jaa du du är allt lite konstig du du kan vell va så ibland inte för att retas men jag menar det du är allt galen för 500 innlägget men nu ska jag vell göra annat typ spela nööö ^^D jag skulle vilja en en blogga

2011-04-26 @ 21:43:56
URL: http://maiiii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0