474 Inlägg ;P

Hejsan ! Jag sitter nu i skolans bibliotek, nej jag skolkar inte om ni trodde det >;O Sånt nördigt gör inte jag !!!!!! ;D Jag är en riktig kvinna som är på lektionerna, men jag ska inte va med på SO:n och det är för att jag ska sjunga på ett ålderdomshem ! Så jag ska snart gå här ifrån, ställa mig där uppe och vänta på Linnea !! För vi ska gå dit tillsammans. Vet inte vi kanske ska gå med Julia också eller så går hon med dom andra ?! Who Knows ^^ Jaja, nu tror jag att Esmée vill blogga det vet jag heller inte, ska nog kalla den här dagen för ''Inte vet jag -dagen''

Och vet ni en saaak ? Ikväll vid halv 6 har jag utvecklingssamtal ! Så då blir det ingen bloggning för mig, och jag ska till och med åka till skolan vid 5 ! Kul och gå runt här i en halvtimme, eller inte ;S

JAJA ! HÖRS SEN NÄR JAG KOMMER HEEEEM ;D<33333



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0