Bulle = Gott xD

Heeej ! :P Ni behöver inte bry er om Rubriken för jag bara skrev nått ! xD <33 Men idag så har man väl varit i skolan ! Men jaa.. Det är väl inte så konstigt att jag varit, men idag så presenterade jag ju min nyeht :) Och jag ska skriva hur den löd (Det kanske inte blir Exakt)


Thomas Bodström från Socildemokraterna beviljas inte tjänsteledigt från riksdagen och han måste välja mellan att åka hem till sin familj i U.S.A eller att stanna kvar i Svergie.

-Det är svårt att säga nej till uppdraget men också att säga nej till familjen, säger Thomas

Hans val blev då att flytta tillbaka till sin familj i U.S.A
;) <33


Men det var då min nyhet ! Allt kanske inte kom med men det var väl ungefär allt ? Men det var allt för mig just nu ;) Vi får se om det blir något mer ikväll, heeeejdåååå :D <33333333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0