Stepp Steg ? Neej xD

Heej :) Ni behöver inte bry er om rubriken den är lite konstig, men jag tog nått som hade med dans att göra efter som jag har haft det idag ! Och nästa Måndag så ska vi ha uppvisning !! :O Vi ska då uppträda i skolans Aula alltså Frykenskolans Aula ! Så ni är välkomna dit ! Det kostar 50 kr för vuxna & 20 kr för barn eller ja studerande som det stog på lappen !

Men det är ju inte så lätt och komma dit om ni inte vet var det är... Så om ni inte vet vart det är så behöver ni inte komma ;)

Just nu lyssnar man på musik, sen så måste man träna på NO:n som man har tills imorgon... Men jag måste ringa till Esmée för och fråga henne VAD det var vi skulle träna på ! Det är ju bra och veta om man ska kunna träna på läxan !

Men det var allt för mig just nu ! Heejdååå :D <333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0