Språåkvaal ! ;D

Heej :) Idag så har man varit i skolan som vanligt ! Och när man klev av bussen och skulle gå hemåt så var det mörkt... Bläää !! Sen när man gick til slöjden idag och efter 5-15 minuter så vräkte det ner snö, men det blev baar slask efter som det andra som låg på backen va blött... Så jaa, man kan bli lite blöt om fötterna när man är ute xD Och det är inte niiice -.-''

Idag när vi hade Mentorstid så fick vi lapp för att välja språk ! Då var det 1:a handsval och 2:a handsval och i 1:a ska jag ta Franska & 2:a Spanska ^^. Vill inte ha Tyska eller BAS ;D Sen så måste man duscha också för man luktar Pojkparfym ! För en kille i min klass sprutade det på mig och det luktar inte gott & det skulle va lite konstigt om jag går runt och luktar pojkparfym ? Eller vad sääger nii ??

Men det var allt för mig just nu ;) Heeejdååå :D <3333



Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Mycket vettigt språkval må jag säga :D

2010-11-16 @ 00:42:56
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0