Songs ;)

Heej :D Idag så har man inte alls gjort mycket, har varit ute och gått, hämtat Posten åt mamma ! Annars har man bara suttit vid datorn... Imorgon så ska man  ha kalas eller ja, jag ska inte ha kalas utan lillebror men jag ska va med och hjälpa till och sånt :P Men jag sitter fortfarande hemma hos mamma :o Jag skulle ju ha varit hemma nu ! Men neej :P Jag stannade kvar för min största storebror skulle ju sova hos mamma tills imorgon, och han åker då vid 11:a tiden och då åker jag med :D Vi kommer hem vid halv 12 ungefär och då ska jag och Madeleine göra i ordning oss :) Marcus brry sig väl inte om sånt men det gööra jaag :D (Y)

Men nu ska ni få några låtar som jag tycker är bra :)




Denna Låt Heter:Just The Way You Are Gjord Av : Bruno Mars




Denna Låt Heter : Russian Roulette  Gjord Av : Rihanna



Det ska va med 2 st till men det blev alldeles konstigt när dom skulle blir med så vi får skita i dom ! dom får komma upp nån annan daag !

Men nu ska jag sluta babbla, Heejdåå ;D <333







Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0