Rubrik ?

Heej :D Vad gör ni ? Själv gör jag inte så mycket ;) Idag så har man varit i skolan ! Och efter skolan så var det tänkt att jag & Martin skulle på gå till Sjukhuset & gå in vid Blodcentralen för mamma var där ^^ Men när vi hade slutat så ringde mamma till Martin & sa att vi skulle gå och ställa oss vid Musikskolan, så vi gjorde det... Sen när mamma kom så sa hon i bilen att hon redan gett blod xD Haha... Det gick ganska så snabbt för henne :P Men jaja... Spela Roll !

Idag så hade jag ju NO-Prov & SO-Läxa, och jag tror inte att nån av dom gick bra !! Imorgon så har man Engelsk Glosor & MA-Prov !! Såå Jobbigt -.-'' Det är ju Prov vecka den här veckan, vi har ju haft 2 Prov nu snart... Men jajaa... Vi ska i alla fall ha Prov för Bråk...

Senare så ska man åka hem till mamma & sova igen :P That's Niiice (Y) Men jag tror väl jag ska åka hem till Pappa imorgon ? Eller jag vet inte så noga, vi får väl se hur det blir ! Men nej ! Nu kan jag inte babbla mer här, ska träna på glosorna !!!!

Heeejdåååå :D <333333 


 <--- Olga :D <3


 <--- Signe :D <3


Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Josefin

Sv: Jaa! Har ingen aning om vad jag ska sjunga :s

2010-11-24 @ 17:15:30
URL: http://pocke.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0