Måndag Blir Genast Bättre !

Heej :D Måndag (imorgon) blir genast bättre för jag ska med Linnea heem :D Det ska bli väldigt kuul :D Då kan hon berätta massa roliga saker som hänt henne, och om det hänt nått kul i hennes klass xD Det ska alltid hända henne roliga saker men inte mig, men vi får se, nått kul måste väl hänt mig under Höstlovet ?? ;o

Men när jag var med Linnea till badhuset på Måndag eller Tisdag när det nu var så jaa, jag höll på och ramla xD Och jag och Linnea skrattade väldigt mycket åt det ^^ För jaa, det har hänt mig en annan gång att jag ramlat i vattnet när jag hade kläder på mig... Och jaa, jag blev blöt kan man säga ? Hehehehe xD <333

Man har allt många roliga minnen med den tjejen xD Men jaa... Det var allt för mig ikväll så jag säger dåå Heejdåå och Gonatt ;) Hör kanske när jag kommit hem från Linnea i morgon <333


<-- PAPPA :D <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Josefin

Sv: Grattis Marie, u har jämt vunnit en kram ;) Tv-dosa är rätt svarat, visst är den fin? :)

2010-11-07 @ 23:11:42
URL: http://pocke.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0