Lite Bättre :P

Heej :D Min handled är nu lite bättre än vad den var igår, men det gör fortfarande ont ! Men jag ska inte hålla på och tjata om de nu ! Det kanske är lite jobbigt och läsa om det varje dag ? Eller vad tycker ni ?? ^^)

Idag så ska man åka hem till pappa för mamma ska jobba inatt och det är ju skola imorgon och jag tänker då inte gå till Bussen... Hehe, men i alla fall så kan jag säga att det snöar här uppe i skogen :) Det är väl mysigt... Sitter i pyjamas gör man också men ska snart sätta på mig kläder, jag gick upp vid 11 nån gång där ! Bara så ni vet ;) jaa... Denna morgon har man väl sett på Svampbob ! Men vet ni en saak ? ;O Malin kommer till Torsby idag ^^ Hon åker med min storebror Mattias eller jag kanske ska säga en av mina storebröder ! Mattias åkte dit igår och som sällskap hade han en annan av mina storebröder han heter Magnus ! Så jaa... Men sen så ska Malin hit upp till mamma och vara här själv för hon ska passa katterna ! Så dom inte blir helt ensamma !

Men nu ska jag sluta babbla ! Heeejdååå :D <333

<-- Gammal Bild !

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0