Ledsen ;)

Heej :D Jag är ledsen att jag inte bloggat på en dag nästan 2 ! Men har inte haft lust !!  Men jag sitter nu vid datorn och mår illa och med sig är man dålig i magen också... Så jag ska antagligen inte till skolan imorgon ! Jag började må illa igår blev också dålig i magen då också...

Men nu ska jag inte prata mer om det, det är kanske inte så Niice ;O Men idag så har man spelat Diablo nästan hela dagen ^^ Och när jag satt och spela så vibraerade det i min mobil, jag fick ett sms... Men jag orkade inte hämta mobilen xD Sen så vibraerade det en gång till efter ett tag, men orkade inte hämta den igen ;) Förlååt om jag inte svarade Linnea, men det var Linnea som hade sms:at ! Men sen så ringde hon till mig & fråga om jag ville med henne på SkyltSöndag, men jag sa nej...

Men jag har inte mer att berätta nu ! Heejdåååå :D <3333



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0