Heej Alla Söta Oboy Läsare xD

Heej Alla Söta Oboy Läsare !! :D Fråga inte varför jag säger hej på ett sånt sätt ? vet inte det själv ;) Konstig jag är, veet ! Men jaja... Idag så slutade man vid 10 i 4 -.-'' Sen så är Torsdagar så jobbiga man har Gympa... Blää... Sen har man ju SO också ! O.o Jobbigt är det, sen är det ju också jobbigt att sluta så sent men en kul sak är att man har Språk ! Det är ganska så kul men det beror ju på vilket språk man har ! BAS är inte kul och inte Tyska heller, Spanska var ganska kul och nästa vecka blir det Franska :D<3333

En sak som inte var bra då var ju att jag glömde MatteBoken i skåpet i skolan ! Hehe... Och pappa skulle ju skrivit i det där läxpappret vi har !! ;) Men jaja... Hon får väl se det på Måndag i stället ^^ Men en sak som är HELT underbar är ju att det är Fredaaag :D <3333 Imorgon alltså ^^ Sen så är det en sak till som är underbar men det tar vi inte upp häär ^^) <33

Men det var allt för mig nu ! Heeejdååå :D <3 Ha en bra dag/kväll :P



Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

Jaså och vad det är det för nåt underbart då?

2010-11-18 @ 19:16:46
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0