Hallöj Banan Mölj xD

Hallöj Banan Mölj ! :D Va gör alla söta & glada männiksor då ? Själv sitter jag & lyssnar på musik ! Niice :D Sen njuter jag också av helgen men ett minus är ju att jag har ont i hlasen och att det är kallt ute =/ Men jajaa.... Imorgon så ska man till Stjerneskolan, det är Öppet Hus där var det nu var ^^ Sen kanske man ska va med Linnea också !!! <3 Men jaa... IDag så har man varit i skolan också ! Fredag är en rolig dag för då är det helg efter skolan & det gillas av väldigt många tror jag...

Sen så har jag jämt nyss sett färdigt på : Magi På Waverly Place Filmen !! Älskar den för den för den är så bra, sorglig är den också... Man blir lite tårögd när man ser den...

Men nu har jag inte mer att skriva om ! Heejdååå :D <333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0